Groepslessen

Bodyshape

Bodyshape

Bodyshape is een combinatie van spierversterkende oefeningen, waarbij ook houding en ademhaling een belangrijke rol spelen. Billen, rug, dijen en buik komen elke les aan bod. Lees meer

Combi-training

Combi-training

Bij de Low Impact versie van de Combi-training geven we de ene week een Low Impact XCore/steples, de andere week een Bodyshape-les. Bij de High Impact versie geven we de ene week een High Impact XCore/steples, de andere week een High Impact Conditietraining. Lees meer

Conditie BBB

Conditie BBB

De Conditie BBB-les is een leuke afwisselende les, waarbij vooral de Billen, Buik en Benen elke les aan bod komen. De les begint met een conditioneel opwarmgedeelte met een eenvoudige choreografie. Lees meer

Conditietraining

Conditietraining

Conditietraining is een combinatie van cardio (=conditionele) en kracht (=spierversterkende) oefeningen, waarbij ook houding en ademhaling een belangrijke rol spelen. Lees meer

Core Stability Training

Core Stability Training

In 45 minuten trainen we de bekken spieren, buikspieren, rugspieren en been en bil spieren. We gebruiken daarbij het welbekende blauwe matje maar bijvoorbeeld ook de halve bal, grote bal, kleine 3 of 5 kg bal, losse gewichten en de step. Lees meer

HIIT Circuittraining

HIIT Circuittraining

HIIT staat voor High Intensity Interval Training. Het trainingsprincipe van HIIT is dat je door middel van intervals in een korte tijdsduur een intensieve inspanning levert. Lees meer

Cross Boxing

Cross Boxing

Cross Boxing is de Next-level trainingsmethode en is gemixt, pittig, (in)spannend, uitdagend en is daarmee uitermate geschikt voor mannen en (stoere) vrouwen. Lees meer

Pink boxing

Pink boxing

Pink Boxing is exclusief voor vrouwen en is dé perfecte workout om in vorm te blijven, af te vallen en/of om conditie te verbeteren. Lees meer

Combitraining

Pilates

Wanneer je Pilates gaat doen kun je spierpijn verwachten in spieren waarvan je niet eens wist dat je ze had! Pilates bestaat uit een serie vloeiende oefeningen die je op de grond kunt uitvoeren. Lees meer

Spinning

Spinning

Spinning is een pittige training die gericht is op hart- en bloedvaten. Deze training doe je op een stationaire fiets. De training is goed voor een sterk hart, het vergroten van je longinhoud, een goede bloedsomloop en soepele spieren. Lees meer

Stages Flight, Indoor Cycling

Stages Cycling

Stages Cycling is trainen op een indoor Cycling fiets met een vermogensmeter, die het weggetrapte aantal wattage per individu per fiets laat zien. Je kan dus door gebruik van een vermogensmeter veel meer potentie uit je trainingen halen en hierdoor je prestaties sterk verbeteren. Lees meer

Step/Xcore

Step/Xcore

Met een les Step/Xcore pak je het beste van twee heerlijke sportvariaties: een halve les XCore en een halve Steples. Beiden lekker opzwepend, goed voor de spieren én je conditie. Lees meer

XCORE workout

XCORE® Workout

De XCORE® workout is een ultieme core training (de kern van rug-, buik- en heupspieren) met behulp van de XCO-Trainer. De training bestaat uit veel dynamische oefeningen op zeer opzwepende muziek. Lees meer

Yoga opties

Yoga opties

De Yoga Zonnegroet is vooral bedoeld om de dag goed te beginnen. ClubYoga is een groepsfitnessprogramma gebaseerd op oosterse ontspanningsoefeningen uit de Yoga en T'ai chi. Lees meer

Nieuwsgierig geworden? Doe een gratis proefweek

Aanmelden voor een gratis proefweek fitness. Probeer Vredehof Fitness GRATIS en VRIJBLIJVEND een week lang uit!

Vredehof Fitness

Vredehof Fitness biedt sportmogelijkheden aan voor iedereen op alle niveaus; zowel voor de volledige beginner als de volwaardige topsporter.

Openingstijden
ma t/m vr: 08.30 - 22.00
za en zo: 08.30 - 14.00
sluitingstijden feestdagen

Volg ons op Facebook


Contact

Vredehofstraat 5
1624 XG Hoorn

0229 21 50 94